Po několika modelech z odlitku přišla doba odzkoušet i modely z leptaného plech. A tak po modelu 749 008 padla volba na Pražskou Bardotku 749 006-3, kde je navíc trocha sochařiny. A proč sochařiny? To se dozvíte v následujícím krátkém postupu při stavbě. Model je postaven z leptu od DK-modelu, kde na přání byli upraveny bočnice bez prolisů a rám v oblasti čelníku. Střecha zůstala stejná, jen jsou jiné střešní žaluzie tak, aby odpovídali ověřovací sérii. Po spájení modelu a úpravě boční tabulky na označení loko, byl na střechu kabin a “prsa” nanesen dvousložkový polyesterový tmel, který se používá v autoopravárenství. Po několikerém kytování, broušení a neustálým porovnáváním dle fotografií byla nanesena dvousložková základní barva. Finální nástřik je proveden barvami Revell. Bohužel při stříkání červené barvy byl nástřik nekvalitní, takže následovalo ponoření modelu do isolpropylalkoholu. Základová barva naštěstí zůstala na karosérii, a tím se ušetřilo trochu práce a nový lak se už naštěstí provedl. Následoval potisk u p.Banka, zasklení, kde čelní okna jsou vsazené a boční podlepené, osazení madel a doplňků. Podvozek je použit z brejlovce od Roca s úpravou na osvětlení boční tabulky. Tištěný spoj je nový kvůli právě zmiňovanému osvětlení a umožňuje samostatné ovládání dálkového reflektoru. Na maskách podvozku jsou odstraněny původní pryžokovové sloupky a jsou dosazeny jiné se správnou roztečí. Dvojkolí je RP25. Model měl premiéru na letošní výstavě v Chrudimském divadle.